Shaklee Set Kurus - Apa Beza Dengan Set Kurus Lain di Malaysia ?

Anda percaya atau tak, ayat 'Shaklee Set Kurus' adalah carian paling tinggi untuk set kurus di Malaysia.

Ramai yang nak siasat apa bagusnya set kurus Shaklee ni. Kenapa sampai jadi popular sangat. Kalau search testimoni pun memang berlambak- lambak dalam Google kan.
set kurus shaklee


Jadi,

Kisah Indhu, Wanita India Berbadan Gempal

Saya jual Set Kurus Shaklee hampir setiap hari.  Tapi ada satu kisah pendik yang saya nak kongsi tentang seorang wanita India ni. Namanya Indhu.

Indhu whatsapp kami dalam 2 bulan lepas. Katanya nak cuba Set Kurus Shaklee. Jadi biasalah, saya mesti inteview dulu.

Katanya sebelum ni dia banyak tanya kawan- kawan apa set kurus yang terbaik. Dia nak pilih antara set kurus Shaklee atau ********. Tapi kawan- kawan dia cadangkan dia guna Set Kurus Shaklee.

Jadi Indhu pun carilah pengedar set kurus Shaklee. Jumpala blog saya ni.

Kami pun jumpa kali pertama. Memang badan Indhu besar. Saya cadangkan beberapa produk Shaklee seperti Alfalfa Complex, Omega Guard, ESP dan Cinch Shake Mix.

Dan saya terus ajar cara pengambilan set kurus Shaklee yang boleh bagi kesan yang paling cepat.

Lepas sebulan Indhu whatsapp saya balik. Dia kata..

" Ini adalah pertama kali set kurus berkesan pada saya. Saya dah guna macam- macam tapi pernah jadi. Saya rasa sangat happy ".

Jadi tamat kisah Indhu.

Apa Yang Membezakan Set Kurus Shaklee Dengan Set Kurus Lain ?

set kurus terbaik


Produk Shaklee dibuat dengan kajian yang sangat tinggi. Ada berpuluh- puluh saintis tahap dunia.

Bukan setakat ambil fomula kilang lepastu 'tepek' gambar model lepastu jual. Produk- produk merepek ni makmal pun tak ada.

Kajian pun cukup- cukup makan saja janji lepas KKM sebab nak cepat boleh jual. Apa yang ada dalam tu pun kita tak tahu.

Sebab itu banyak produk tempatan yang disenarai dalam Produk Merbahaya Oleh KKM. Jenama tempatan yang popular pun ada.

Jadi, ini adalah perkara yang membezakan set kurus Shaklee dan produk lain :

1) Inch Loss Vs Weight Loss

Majoriti set kurus tak bincang tentang perbezaan antara inch loss dengan weight loss kerana memang mereka hanya berkonsepkan weight loss.

Beza inch loss ialah set kurus itu hanya fokus untuk buang lemak dari tubuh. Berbeza dengan weight loss yang membuang kedua- dua otot dan lemak.

Anda tentu tahu yang lemak adalah sangat ringan berbanding otot. Sekilo otot mungkin sebesar 2 tapak tangan. Sekilo lemak pula mungkin setengah besen.

Jadi bila berat turun disebabkan otot yang mengecil, itu paling bahaya. Sebab jumlah otot sebenarnya yang menentukan tahap metabolisma kalori kita. Bila otot kecil, lemak yang tersimpan akan lebih banyak.

Itulah punca kurus 'yoyo' . Bila berhenti amb set kurus tu, berat badan pun naik dengan cepat. Sebab otot dah tak mampu nak bakar kalori dengan banyak.

Jadi set kurus Shaklee adalah jenis inch loss dan fokus untuk membakar lemak sahaja.

2) Shaklee Ada Leucine

Fungsi Leucine ialah untuk menjaga dan menaikkan metabolisma otot. Dan Leucine tidak ada pada majoriti set kurus lain di Malaysia.

Semasa dalam program kurus, leucine akan menghalang otot dari mengecut dan hilang. Pendik kata leucine memelihara kesihatan otot.

Selain dari itu kajian menunjukkan pengambilan leucine juga membantu menghalang kenaikan berat badan sebanyak 30% dengan cara menurunkan lemak dalam tubuh.

Info penuh tentang leucine ' What Is Leucine ? '

3) 4 Mekanisma Kurus Yang Jelas

Banyak produk yang kata boleh kuruskan badan tapi bagaimana ? Apa proses yang jadi pada badan kita ?

Set Kurus Shaklee ada 4 jenis proses yang terjadi pada badan anda :

  • Detoksifikasi : Dengan mengambil Herb-Lax dan Alfalfa, ia akan memastikan perut anda berfungsi dengan baik. Makanan yang masuk akan dipecahkan kepada lemak,toksik, zat, air  dengan betul. Barula anda serap apa yang perlu dan buang apa yang tidak diperlukan. Selain itu ia akan menguatkan otot usus untuik anda lebih lawas. Alfalfa juga akan membuang toksik dalam tubuh yang selama ini mengganggu proses tubuh untuk kekalkan berat yang ideal.

  • Pecahkan Lemak: Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak dibawah saluran darah. Bila lecithin melekat, lemak akan diuraikan dan masuk ke salur darah. Lemak kemudian akan dibuat melalui proses perkumuhan.

  • Bakar Lemak: Bukan bakar macam api. Tetapi bermaksud metabolisma. Omega Guard akan mengaktifkan enzim tubuh untuk bakar lemak lebih lama daripada normal. Omega Guard juga akan mengurangkan selera makan.

  • Bina Otot: Bina otot tak bermaksud gemuk. Tetapi kita biasanya gemuk sebab otot kita tak pejal dan sihat. ESP akan bekalkan protin yang terbaik untuk hasilkan otot yang sihat. Bila otot sihat, metabolisma akan tinggi dan boleh membakar lebih kalori dan lemak. Selain itu, ESP juga mengenyangkan dan mengurangkan rasa lapar.



4) 'Skip' Makan


Bagi anda yang bercadang nak kurus dengan cara skip makan, Shaklee ada produk yang paling tepat iaitu Cinch Shake Mix.

Satu hidangan Cinch Shakee Mix ni macam makan sepinggan nasi yang ada ayam dan sayur. Cuma zat dan nutrisinya jauh lebih baik.

Anda boleh gantikan sarapan, makan tengahari dan malam hanya dengan ambil Cinch Shaklee Mix ni.

Anda akan ada cukup tenaga untuk buat semua aktiviti. Yang istimewanya ialah ia ada leucine yang bantu bakar lemak dan sihatkan otot yang membakar.

set kurus shaklee terbaik



Kenapa Shaklee Jamin Ia Berkesan

Shaklee ialah satu- satunya syarikat vitamin boleh membuktikan bahawa produk mereka berkesan.Sebab, Shaklee memiliki Landmark Study.

Ia adalah kajian kepada 3 golongan manusia iaitu mereka yang hanya mengambil produk Shaklee, mengambil vitamin lain dan mereka yang tidak mengambil vitamin selama 20 tahun.

Kajian yang dibuat oleh University of Burkeley ini menunjukkan pengguna produk Shaklee mempunyai tahap kesihatan yang jauh lebih bari dari dua kumpulan lain.

Shaklee juga telah menghabiskan RM1 bilion untuk kos kajian dan pembangunan produk. Dan Shaklee juga sanggup melaburkan lebih dari RM500 juta untuk kemudahan penyelidikan dan saintis sendiri.

Jadi, dengan semua pelaburan ini, Shaklee dijamin berkesan.


Konsultansi Berkaitan Berat Badan


Saya adalah pengedar Shaklee yang mahir tentang pengambilan Set Kurus Shaklee yang berkesan.

Untuk tempahan sila whatsapp ' KURUS ' ke 0199832338 ( Amin )


* Jangan lupa tinggalkan komen anda diruang bawah. Terima kasih!


TAG