5 Kelebihan Bisnes Online Shaklee Untuk Anda 'Survive' Ekonomi Gawat

Bila dah gawat macamni ramai peniaga yang menggelabah. Sales jatuh, pelanggan dah tak repeat order dan bisnes jadi sangat susah.

Yang ada overhead seperti sewa kedai, gaji staf, KWSP mula garu kepala macamana nak 'survive'. 
Jadi saya nak kongsi macamana bisnes saya bukan saja stabil tapi sales terus meningkat dalam ekonomi yang dasyat macamni.  

Dulu Pun Saya Macam Anda 


Dulu selalu risau masa depan. Macamana la bisnes ni bulan depan, tahun depan. Hidup lagi ker ? Ada lagi ke orang nak beli produk aku ni ?

Puncanya sebab sayaada 'Krisis Keyakinan' dengan produk sendiri. Tapi itu dulu bila saya pilih produk yang tidak tepat untuk survival bisnes saya.

Sila lihat video saya ini.


Produk Laku Walaupun Gawat

Semakin ekonomi gawat, kos perubatan makin naik. Premium insuran pun melonjak.

Jadi ramai yang akan cuba elak dari terkena penyakit. Dan Shaklee dah membuktikan produknya berkesan. 
Jadi memang sah, Shaklee adalah produk keperluan manusia. 


Kenapa Saya Terjun Dalam Bisnes Online Shaklee?


Bila dah 3 tahun terjun dalam Shaklee, saya dah tak risau. Nak tahu sebab apa ?

Sebab saya tengah bina bisnes yang ada 5 elemen yang ditakdirkan berkembang.

1. Produk kesihatan

Health awareness makin naik. Kalau boleh tak nak pergi hospital. Ramai nak elak sebelum kena.

2. Produk Kecantikan Selamat

Produk baru macam cendawan tumbuh. Ramai buat jenama sendiri. Senang- senang je kan.
Tapi ada apa dalam produk tu kita tak tahu. Harga murah kualiti pun murah.
Lepas cuba semua ni mereka akhirnya akan pergi pada Shaklee  (bcoz shaklee is the best)

3. Anti Aging

Siapa tak nak muda. Pakai make up pun sebab nak nampak muda. Muda bukan saja cantik tapi sihat.

4. Natural

Produk yang claimsemulajadi makin banyak. Tapi yang paling tinggi kualiti adalah Shaklee.

Sebab ada Landmark Study yang dah buktikan produk Shaklee adalah Safe.Tak ada produk organik lain yang boleh buktikan macam Shaklee buat.

5. Konsep 'Work From Home'

Sekarang kami boleh kerja dari rumah dengan income yang jauh lagi besar dari income saya dulu sebagai Manager di syarikat minyak.

So, it's proven!


Nak Mulakan Bisnes Shaklee Anda ?

Sila whatsapp ke 0199832339. 

Terima kasih 


TAG